Wij zijn op zoek naar een Assistent Locatiemanager Driebergen/Doorn
voor 12 uur (3-4 dagen) per week
12 uur per week ga je aan het werk als Asisstent Locatiemanager en 2 of meer (mid)dagen werk je als Pedagogisch Medewerker op het Kinderdagverblijf of de BSO.
Op onze kleinschalige locaties bieden we opvang met kenmerken uit de antroposofie anno Nu. Zo creëren we voor de kinderen een veilige, rustige en natuurlijke omgeving waarin er ruimte is voor de eigenheid van elk kind. Ervaren en ontdekken staan daarbij centraal: het proces is belangrijker dan het resultaat. We bieden gezonde biologische voeding, vrij en geleid spel zoals kunstzinnige activiteiten, sport, muziek en zang en spelen veel buiten.
Voor onze Kinderopvang en BSO in Driebergen en Doorn zijn wij op zoek naar een Assistent Leidinggevende. Als Assistent Leidinggevende ben je het eerste aanspreekpunt voor deze locaties. Je fungeert als de rechterhand van de locatiemanager van de locatie. Je zorgt voor de verbinding tussen de locatiemanager en de pedagogisch medewerkers; signalering en vertaling naar de locatiemanager. Naast je functie als Assistent Leidinggevende werk je als Peagogisch Medewerker op de BSO en/of het Kinderdagverblijf.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor ouders en medewerkers over planningsvraagstukken.
- Je verzorgt de personeelsplanning op de locatie en doet de coördinatie kindplanning; wenafspraken, rondleidingen etc.
- Je beheert en behandelt de locatie mail; en hebt daarbij contact met ouders en derden;
- Het opstellen en coördineren van een activiteitenplanning voor vakanties en studiedagen op de locatie in afstemming met de senior pedagogisch medewerkers van de andere locaties en je eigen team.
- Verantwoordelijk voor de inkoop van voeding, materialen en andere spullen conform het inkoopbeleid van De Geheime Tuin.
- Het opstellen van de maandelijkse praktische update aan ouders van de locatie.
- Je beheert het Veiligheid & Gezondheid beleid en ziet toe op een juiste naleving van de daarbij horende protocollen en formulieren op de locatie conform dit beleid.
- Het coördineren van de 8- wekelijkse groepsoverleggen op de locatie; plannen, voorzitten, actielijst en terugkoppeling locatiemanager.
- Je bereidt in samenspraak met de locatiemanager de teamvergaderingen voor en houdt de actie- en besluitenlijst bij;
- Je bent de contactpersoon met de school en zorgt voor een optimale samenwerking tussen School en BSO en de afstemming van vakanties, studiedagen en sluitingsdagen;
- Je bent het eerste aanspreekpunt met betrekking tot het pand.
We bieden jou:
- Een prettige werkomgeving op onze kleinschalige locaties;
- Een intern scholingsprogramma en coaching;
- Het volgen van een training ter verdieping in de antroposofie indien je daar nog niet bekend mee bent;
- Ruimte voor je eigen (creatieve) inbreng;
- Inschaling volgens de CAO Kinderopvang;
- Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Kinderopvang
Hou je van afwisseling in je werk, ben je nauwkeurig en klantgericht? Heb je ervaring in een soortgelijke functie en beschik je over een MBO-niveau 4 of HBO diploma, waarmee je mag werken in de Kinderopvang, dan ontvangen we graag je motivatie en CV! Je kunt deze sturen naar po@kinderopvang-degeheimetuin.nl .
Tot binnenkort!